Registreerumine ja hommikukohv.
Kas elektriautode massiline kasutuselevõtt on reaalsus või pigem soovunelm? Kas autotootjad suudavad poliitikute ambitsioonidega kaasa tulla? Kas ja kuidas vaatab elektriautode peale Eesti riik? Kas Eesti automüüjad on valmis elektriautosid müüma ja hooldama? Milliseid eeliseid ja võimalusi annaks elektriautod Eesti ettevõtetele?
Paljude automüüjate hinnakirjades on elektriautod rohkem või vähem olemas. Millistes klassides on missugused mudelid? Mis juhtub, kui rahakott seljas automüüja juurde minna ja autosid osta sooviks? Milliste tarneaegadega ühe või teise mudeli puhul arvestama peaks?
Elektriautodest rääkimisel ei saa üle ega ümber laadimisest. Kus ja kuidas laadida saab? Mida selleks vaja? Kui palju see maksab? Milliseid karisid võib ette tulla? Kas on toimivad lahendused ka korteriühistutele ja suurtele autoparkidele? Mis saab siis, kui on elektrikatkestus?
Kas jutt, et elektriautode kasutamine on palju kallim kui bensiiniautodel, on müüt või tegelikkus? Millised muutused on kulude struktuuris? Kas teatud juhtudel võivad kulud kokkuvõttes ka väheneda? Kuidas tasuda töötajale tööauto kodus laadimise eest? Kahe ettevõtte autopargi reaalsed numbrid ja reaalsed olukorrad.
Laval kulmineerub eksperiment, milles Forus Grupi tegevjuht Margus Nõlvak kasutas nädala jooksul oma tööülesannete täitmisel elektriautot. Kas midagi jäi tegemata või kuhugi jõudmata? Mitu korda aku tühjaks sai? Kas elektriauto sobiks tippjuhi töösõidukiks?
Tänase konverentsi partneriteks on kolm Eesti suurettevõtet, kelle jaoks jätkusuutlikkus on nende tegevuses kesksel kohal. Miks Swedbankile, Teliale ja Eesti Energiale need teemad olulised on? Mida konkreetset tähendab klientidele ja partneritele niisugune fookus? Kuidas jätkusuutlikkuse, sh. elektromobiilsuse ignoreerimine halvendab reaalselt ettevõtte konkurentsivõimet?
© 2022 MTÜ TargetZero.
Kõik õigused kaitstud. Privaatsustingimused.
© 2022 MTÜ TargetZero. Kõik õigused kaitstud. Privaatsustingimused.